fredag 4. april 2008

Slitsom uke

Nå var det en stund siden sist jeg skreiv. Det har vært så mye denne uken. Jeg var på kurs fra tirsdag til onsdag på båten til Hirtshals. Slitsomt, men morsomt. Da jeg kom hjem onsdag orka jeg ikke å sitte oppe og surfe på internett. Sånne båtturer tar på. Seint oppe, og tidlig på'n dagen etter. Sengen i lugaren så slik ut :

Igår var det grunnskoleuke så eldstemann hadde skole fra kl. 17.00 - 19.00. Undervisninga var ikke så seriøs. Det var stasjoner med Yatzy, papirflyging, bygging etc. Det verste var de forskjellige spillene. Sønnen min er skikkelig dårlig taper så jeg frykta for reaksjonen. Heldigvis vant han Yatzy. Etterpå var det klassekontaktmøte og vi planla sommerfest, foreldrefest etc. Da jeg kom hjem spurte gubben spydig om jeg hadde tenkt å sitte halve natta ved dataen. Selvfølgelig ikke, sa jeg. Og måtte jo da gå å legge meg samtidig med ham. Så nå endelig kan jeg slappe av litt. Med unger hengende nedover ryggen og undrende spør hvorfor jeg må skrive så mye.

Ingen kommentarer: