søndag 30. mars 2008

Den moderne verden

Endelig får hu mor litt tid foran data'n. Idag har det vært skikkelig møkkavær, men tror du jeg får gått inn og kost meg på data'n? Neida! Med to maskiner i huset stiller jeg sist i køen etter mann og barn. Unga har nemlig begynt å bli interessert også. Så i stedet har jeg jobbet videre med hylla mi. Snart er den ferdig. Nå har jeg skrudd fast hyllefestene. Jeg har aldri noen tvil med å kaste meg over ting for jeg tror selv at jeg fikser det meste. Men dessverre betyr ikke det at jeg er kjempeflink eller at det går lynkjapt. Det tok sin tid å skru fast festene. Pga tidligere dårlige erfaring med nøyaktig plassering av hull ( under kjøkkenhylla mi er det et ekstra hull i veggen etter bittelitt feil måling hmm... ) så måler jeg opp ifra diverse vinkler. Etter å ha notert målene 2,5 cm - 20 cm - 0,8 cm etc en rekke ganger klarte jeg til slutt å få festet det. Da var det nok snekkerarbeid for idag, så å få hylla opp på veggen skjer neste gang. Men som sagt så skal det skje fort.

Igår var jeg og moren min på den vanlige lørdagshandelen. Hver lørdag er vi på det lokale kjøpesenteret og handler. Først går vi på kafe, så vindusshopper vi litt og så er det i matvarebutikken. Under shoppingen kjøpte jeg ny mobil. Jeg valgte Sony Ericsson K810 pga kameraet. Må jo ha bra bilder her. Under er det bilder tatt med mobilen.
Påskepynt som skal få stå litt til.
Blomsterbuketten som står hos Farmor.

God natt!

1 kommentar:

Min Verden sa...

Ja, sånn er det. Vi står ofte sist i køen, men jeg sier klart ifra at jeg også trenger plass her (på pc). Fine ting du viser frem. Koselig. Hanne