tirsdag 8. april 2008

Hylla

Nå har jeg endelig fått satt opp hylla mi. Den jeg lagde selv. Jeg er ganske fornøyd med resultatet. Som nevnt tidligere så liker jeg farger og kontraster. Når jeg ser andre har alt i hvitt så synes jeg det er kjempefint, men det er ikke helt meg. Ikke tror jeg det hadde passet hos meg heller. Jeg har foreløpig plassert noen ting der oppe, men kommer til å endre det. Men det hadde sett litt tomt ut på veggen med bare hylla.

Hylla står faktisk i stil til høytalerne til gubben. Nyansen på treverket er likt. Han er fanatisk når det gjelder musikk og det nytter ikke å protestere på størrelsen. Han skal ha god lyd.


Her er tingene jeg for øyeblikket har oppe.

Etter tidligere å ha bodd i gammelt hus med lite dagslys og uisolerte vegger som gjorde at plantene enten frøys ihjel eller kreperte pga mangel på sol, vil jeg ha så mange planter som mulig nå. Det er fint med litt grønt inne i rommet også. Jeg kom på at jeg hadde en gull "potte" stående som ikke har blitt brukt siden jeg fikk den for mange år siden. Den tenkte jeg at jeg kunne bruke til planten. Desverre er den litt lav. Er ikke mye fint med svart plastikk stikkende opp. Måtte derfor male den med litt gullmaling. Slike små maleprosjekter er jeg flinkest til. Store ting som møbler kvier jeg meg litt for å kaste meg over. Men skal nok med tid og stunder prøve å få til det også.

2 kommentarer:

Mia sa...

Hei på deg, Minime! Herlig navn på bloggen din! Takk for koselig hilsen i bloggen min. Artig å oppdage nye blogger og bloggere. Klart du kan linke meg (ser at du allerede har gjort det... hihhiii) bare koselig det.

dolamorola sa...

hei hei! tusen takk for den koselige kommentaren jeg fikk av deg!! jeg blir så glad når jeg får så fine kommentarer!:) moro å se andre bloggere som ikke har skrevet til meg før!;)