søndag 20. april 2008

Hus/hytte - og hagemesse

Igår var jeg på norges varemesse på Lillestrøm. Det var første gangen jeg var der enda så nære vi bor. Det som var utslagsgivende var at jeg fikk to gratisbilletter i posten (gjerrig til tusen?). I tillegg hadde jeg selvfølgelig lyst til å se hagemessa. Jeg inviterte med meg mora mi for gubben var ikke særlig interessert i å være med. Det jeg kan si var at det var stort! Vi rakk absolutt ikke over alt. Mora mi mente at her kunne man gått omkring hele dagen. Hun orket ikke å gå så mye så vi travet rundt ca 1 0g 1/2 time og satte oss deretter på kafe før vi dro hjem. Jeg var mest interessert i hagedelen, men det var ikke mora mi. Etter en stund så kom det fra henne : " her er det jo bare blomster. La oss gå over i den andre hallen ". Jeg vil si at totalt var det noe for enhver smak. Hage, interiør og fritid. Endel av bildene er litt mørke eller uklare.

Hage : Her var det mye skulpturer, krukker, blomster og selvfølgelig hagemøbler.




Endel av krukkene og skulpturene var absolutt noe en kunne tenkt seg å ha med hjem, men sånne ting får vente til det er litt mer hage hjemme hos oss.


Den turkise vannkanna kunne jeg tenkt meg.

Hytte : Her var det mye hytter, men det som fanget blikket mitt var båtene. Det førte tankene mine hen på sol, sommer og hav. Og håret flagrende i vinden, mens man suser bortover bølgene. Men siden vi ikke har hytte ved vannet må det nok bli med tanken.


Hjem : Her var det mye lekkert. Alt mulig av møbler fra stue, kjøkken til soverom.


Her kikker mora mi på kjøkken. Hun skal ha seg nytt kjøkken. Dette var vel litt utenfor hennes prisklasse, men det er lov til å drømme.

1 kommentar:

Livy sa...

Heisann!
Så mye fint du viser - på den messa skulle jeg likt å ha vært:-)

Scrappemessen er i Skedsmohallen - sjekk ut mer her: http://www.stempelscrap.no/

Ønsker deg en fin uke!
*klem*