torsdag 2. juli 2009

Varmt


Nå er det varmt ute. Jeg er glad i sol og varme, men jeg synes det er best når du har strand eller badeplass i nærheten som man kan benytte flittig. Det er så deilig med et avkjølende bad og få vekk svetten. Idag har jeg og unga en feriedag. Helst skulle jeg dratt til den lokale badeplassen, men jeg må se litt etter morfaren min som ikke er helt bra. Han bor i underetasjen hos oss. Etterpå skal jeg kjøre han til legen. I hvert fall så er det best å finne skygge nå og prøve å holde ut varmen. Så får jeg ta en kjapp dukkert senere.

Her er det skygge å få.

På kvelden kan man tenne lys og sitte her å nyte kvelden.

Kobberkanna har jeg arvet etter mormor.

Selv om jeg klager litt på varmen så håper jeg det fortsetter på denne måten, med sol og sommer. Og i denne varmen er det utrolig godt med jordbær og over der, Kesam vanilje. Nydelig!

1 kommentar:

Fjordheim sa...

Jeg gruer alt for vinteren.
Så jeg koser meg i varmen. Men best er det når en slipper å gjøre for mye.
Håper også på mange varme dager fremover.
Ha ei flott helg :)