mandag 13. juli 2009

Regn?!?

Tja, hva mer er det å si. Det regner og regner....... Nå er det bare en uke igjen til ferien starter. Jeg trøster meg med at det kan være dårlig vær denne uka, bare det blir fint vær de tre påfølgende ukene. Jeg prøvde å være ute litt med et av prosjektene mine, settebord som jeg spraymaler. Men det var ikke særlig smart. Været er som sagt altfor ustabilt så det begynte selvfølgelig å dryppe litt underveis så da ga jeg opp og gikk inn for å strikke litt. Jeg strikker som besatt for å bli ferdig med en sommeroverdel (så jeg kan bruke den i sommer!).

Dette synet møtte meg i butikken da jeg handlet mat :

Jeg får gjøre det beste ut av dagene på tross av regn og dårlig vær.

1 kommentar:

Fjordheim sa...

Ja en får nok bare håpe på bedre vær om ei uke. Da starter jeg også med ferie.
Vi reiser en liten tur til Sverige og antagelig Danmark. Ingenting er planlagt. Håper vi finner ledige hytter underveis. Sikkert ikke så lett midt i høysesongen. MEn vi får prøve.
Ønsker deg en god dag :)