tirsdag 28. juli 2009

Bringebær


På ettermiddagen fikk jeg plutselig lyst på bringebær så jeg tok på meg strandsko og tok meg en tur ut. Jeg har gravd opp bringebærkjerr og feier litt ned meg hekkeklipperen innimellom, men jeg har spart noen busker langs en kant. Så jeg tenkte jeg kan vel se om jeg kan finne en håndfull siden jeg har så lyst på bringebær. Phuu!! Når jeg først hadde begynt måtte jeg ta endel. Dette ble fangsten:

Attpåtil ble det spist underveis. Og buskene er ennå ikke tomme. Jeg får ta å renske resten i morgen.

Dette er de to nye putene jeg kjøpte på salg igår. Jeg hadde så lyst på nye. Og fargerike skulle de være. Frem til nå har jeg mest lest shabby chic blogger med hvitt, hvitt.... Nydelig har jeg syntes, men jeg merker jeg begynner å bli litt lei det. Fargerikt og retro/gammelt er noe jeg får mer og mer sansen for. Farger har hele tiden vært noe for meg! Men det har liksom aldri passa til shabby chic stilen, men til retro eller annnet gammelt blir det kult. Synes jeg!!! Men fortsatt så er det mange nydelige hvite hjem, men de er ikke like interessente og inspirerende lenger.

1 kommentar:

Ingunn sa...

Tror trenden går litt bort fra hvitt og hvitt. Så kos deg med farger du. Fine puter forresten.