mandag 27. juli 2009

Shopping i Sverige

Nå er vi tilbake etter en uke i Sverige. Vi har vært på sommerhuset til moren og faren min og besøkt dem, og vi har vært hos svigerforeldrene mine. Det ble selvfølgelig litt handling også. Vi var på Gammelvala i Värmland på brukt-/antikkmesse. Prisene var litt drøye så det ble ikke så mye med hjem.

Denne kaffeboksen kjøpte jeg på Gammelvala.

På hjemstedet til gubben var jeg innom en bitteliten bruktsjappe, Antik & Kuriosa. Jeg fant selvfølgelig noe der også.

Likørsett kjøpt på Antik & Kuriosa.

I tillegg var jeg innom en lokal shabby chic interiørbutikk sammen med svigermor. Den heter Hem T Gårn.

Litt forskjellig kjøpt på shabby chic butikken Hem T Gårn.

Alt i alt fikk jeg tak i litt av hvert. Jeg så også etter en kobratelefon, men det fikk jeg ikke tak i.
Nå skal vi være hjemme en uke og så skal vi til Sjusjøen. Vi får håpe været blir litt bedre snart. Hele forrige uke var det dårlig.

Ingen kommentarer: