lørdag 19. juli 2008

Ferie

Da har ferien begynt for meg også. 4 uker. Herlig! Idag var hele familien + nabogutten på kino. Vi så Kung Fu Panda. Den var skikkelig morsom. Faktisk noe for voksne også. Og gutta likte den selvfølgelig veldig godt pga slåssinga. Eller "kom fu" som 6-åringen sa.

Idag ble jeg ferdig med putetrekket jeg begynte på for litt siden. Jeg kjøpte et putetrekk på Ikea som jeg har pyntet, problemet er at det viser seg at puta er større enn normalt. Jeg har altså ingen pute som passer til. Håper at det blir lett å finne innerpute i den størrelsen.


Dette var shoppinga mi idag. Fant disse lysene på matbutikken. Syntes det var så lyse og sommerlige farger. Ha en fin søndag alle sammen!

1 kommentar:

Min Verden sa...

Det er morsomt å møte de man blogger med. Synes jeg iallefall. Har truffet Torunn også. Det var bare hyggelig og frister til gjentagelse. Det som var så rart er at man kjenner deler av det andre mennesket ganske godt, mens andre ting er helt nytt. Jeg husker at jeg leste om at den ene av dere visste hvem den andre var. Gøy - men kanskje litt skummelt når den ene spretter ut av 17. mai toget ;) Kos deg i ferien. hanne