fredag 11. juli 2008

Award


Jeg har fått en award fra fjordheim. Jeg er virkelig beæret over at noen synes at jeg og bloggen min er med på gjøre dagen bedre.

Jeg synes det er vanskelig å velge ut 5 stykker siden jeg er innom alle på lista mi for å se hvordan det går. Og også er innom andre på norske interiørblogger. Men jeg får prøve å gjøre et valg.

Fru fjeldhammers kaos - en flittig liten interiørmaur som deler det meste med oss andre. Jeg er like imponert hver gang hun maler et kjempemøbel hvitt. Hun skriver morsomt og er ærlig og inspirerende.

Min verden - bloggen handler mye om hage og blomster. Det gir meg inspirasjon til hagen jeg ønsker å ha. Jeg føler også at vi er litt like når det gjelder prioriteringer; rydding er ikke det viktigste i livet.

Sol og bolig - bloggen er variert og inspirerende. Det er innlegg om alt mulig der og det liker jeg.

Lisbeth sin lille verden - utrolig mange nydelige bilder og mye inspirasjon i denne bloggen.

Drømmen om en eplehage - skriver morsomt, har fine bilder og mye inspirasjon.

Fellestrekk for bloggene er at de gir meg inspirasjon. Det gjelder for alle bloggene på lista mi. Ha en fin helg alle sammen!

1 kommentar:

Fru Fjeldhammer sa...

Tusen takk for award.

Hode skal ikke alltid være med, det hadde nesten vært litt kjedelig!!

Ha en fortsatt fin sommer...