fredag 28. august 2009

"Ebaykupp"


Da har jeg fått det jeg kjøpte fra ebay i posten. Heldigvis ble det ikke fler enn 4 ting til slutt etter mitt første møte med ebay. Det tok som sagt av en liten stund, men roet seg til slutt.

Det var ikke akkurat slik at jeg trengte denne koppen, men den var nydelig.

Fenton i hvitt glass. Jeg fikk sansen for "milk glass" som det heter på engelsk etter å ha sett på en av de andre bloggene. Da ble ebay nevnt samtidig.

Her jeg må sitte i ro i sofaen, kjenner jeg at jeg blir frustert. Plutselig flommer det over av kreative ideer i hodet. Også må jeg vente før jeg får gjennomført det. Jeg har ting jeg skulle spraymalt!!! Beklageligvis kan jeg ikke gjøre det sittende i sofaen. Igår satt jeg og sorterte i interiørblader. Jeg kan ikke spare på alle så noen kaster jeg, men først river jeg ut det som kan være inspirerende osv. Da ble jeg jo selvfølgelig inspirert og tok første og beste ting og begynte å spinne litt. Jeg får la hodet spinne litt videre.

4 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ååå for en nydelig kopp. den var virkelig flott. Fine de andre tingene også. Litt skummelt å by slik har jeg merket. jeg blir litt revet med.
Ser du har god tid til data for tiden. Flott fornying på sida si.
Ønsker deg en god lørdag :)

Cathrine sa...

Hei og god morgen!!! Så gøy du la igjen hilsen, for det er evigheter siden sist!!!!!! Og jeg er veeeldig dårlig på å ta kontakt den lille stunda jeg er på gamle trakter, -mye lettere i nett-verden.

Godt å se at du har det bra (bortsett fra foten selvfølgelig) og fortsatt har samme kjente mann :)

Kommer til å titte innom stadig vekk, ja!

Klem fra Cathrine

Black Feathers sa...

Hvordan er det med foten i dag? Håper at den er bedre ;)

Nydelig kopp du hadde funnet, jeg likte at det var rose inni koppen men også under. Ikke alle som har det.
Du sånn"milk" glass ting har jeg også. Jeg fant en liten skål en gang jeg var i stavanger, syntes den var så tøff. Men du hadde jo funnet så mange ting, serlig den skoen var fin. Kanskje jeg også må prøve meg på Ebay. Kunne jo hende at jeg fant meg en skatt.

Ha en flott dag ;)

Black Feathers sa...

He he he, ja jeg tror den trappen kunne skremme alle og enhver. Men nå er den borte.
Takk for urne tipset, det var en virkelig god ide. Jeg har gjort noe med den men er ikke sikker på om det er det endelige resultatet.

Ha en fin kveld ;)