fredag 22. august 2008

Ny lampe

Jeg merker at ferien er over nå. Det er mye mindre tid til å sitte ved dataen, og en drakamp for å være den som skal sitte der. Det medfører færre innlegg enn før. I tillegg er jeg mye borte pga jobb.

Nå har jeg skiftet ham på en gammel lampe jeg hadde. Den har blitt som ny.


Her er lampen slik den så ut før.

Etter blank hvit spraymaling ble den seende slik ut.


Jeg vet ikke om jeg skal ha lampen med eller uten skjerm. Skjermen er en hvit ordinær skjerm som jeg har tegnet med tekstilfarge på. Jeg lagde den til den gamle lampen. Kanskje det gjør seg bedre uten og med en finere lyspære selvfølgelig. (Bildene ble litt dårlig pga mye motlys).

4 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Stilig... spraymaling er tingen!!

du må åpne bloggen din for anonyme kommentarer, jeg har stengt for det!!

klem

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei på deg! Spraymaling er tingen hihi. Den ble riktig så fin, og godt er det med gjenbruk.
Ha en flott helg.
Klem

Anonym sa...

Hei, prøver på en kommentar igjen. Lampa ble fin. Kanskje du kunne prøve med sånn vintagetrykk som du brukte på veska, på skjermen til lampa. Kanskje limt på en blonde nederst. Lampa ble jo litt den stilen etter at du malte den. Hadde vært kult å se om det gikk an å friske opp lampeskjermer.

Lindy

Fjordheim sa...

Lampen ble flott den. Men kanskje du skulle prøve å pynte litt mer på skjermen. Tror kanskje jeg ville hatt litt mer "gammel" skjerm. Muligens en med noen blonder. Du må nesten prøve deg frem.
Ha en flott dag :)