torsdag 27. mars 2008

Hverdagen

Imorges var det 12 kuldegrader. Huttetu! Likevel skulle sønnen min, som går i første klasse, gå til skolen. Jeg følger ham 2 - 3 ganger i uken. Vi bruker 20 min. så det er en bit for en 6-åring. Så det var bare å pakke ham inn i boblebukse og diverse annet varmt tøy. Og jeg på med tjukke vintersko. Etterpå skulle jeg i møte hele dagen så jeg måtte ha med skoskifte for ellers ville det jo bli svett og godt nede i de støvlene. Mmm!!! Bare en tenker på det så kjenner man eimen i lufta. Sønnen min liker å gå til skolen for da kan han skravle. Han er en skikkelig skravlekopp. Munnen hans går i ett i 20 min. Må jo si jeg kjenner meg igjen selv om jeg ikke var så ille ( tror jeg ).

Nå må jeg rett og slett gå å legge meg. Det blir altfor sene kvelder og veldig tidlig opp noen morgener. Jeg driver og prøver meg frem med alt mulig for å forbedre siden. Jeg vil jo at de som kommer innom skal ha noe utbytte av det og få litt inspirasjon kanskje. God natt.

Dette møtte meg da jeg gikk ut av døren idag.

1 kommentar:

Fru Fjeldhammer sa...

å hutte meg tu ja, det var kaldt i går.. fikk nesten neglsprett på vei til barnehagen med lillebror!!
men det rare med det at nå jeg hentet lillebror da var det 5 pluss grader, er det mulig da???

Ønsker deg og dine en findag!!