torsdag 20. mars 2008

Familie

Idag har jeg vært og besøkt farmoren min på sykehjemmet. For ikke lenge siden var hun aktiv og i full vigør, nå orker hun ingenting. Hun er dødssyk og må tilbringe den siste tiden på sykehjem. Heldigvis har hun stor familie rundt seg, så hun får mye besøk. Selv håper hun at det skal gå så fort som mulig siden hun bare ligger i senga (og har mye smerter) og er avhengig av stell til alt.

Minstemann er i tillegg syk så det planlagte besøket til svigerfamilien blir nok ikke noe av. Hele familien samles på påskeaften hos svigerforeldrene mine. Det betyr en påske hvor vi bare er hjemme og sløver'n. Ja, ja, det betyr at jeg får tid til å rydde og vaske overalt ( noe jeg liker best i verden!?! ). Idag har jeg vasket vinduene. Vi tar dette her med småskritt. " Et skritt for menneskeheten er et stort skritt for meg ". Dette gjelder selvfølgelig når det er renhold. Ellers så klarer jeg nok å dytte inn litt tid til et av mine prosjekter. Under er et bilde jeg laget som 30 års gave til ei venninne. Hun elsker sol, sommer og Tyrkia. God påske til alle der ute.




Ingen kommentarer: