tirsdag 9. juni 2009

Sommerfest

Igår var det sommerfest i barnehagen. De forskjellige avdelingene hadde underholdning. Min lille gullklump stilte frivillig opp som dette :

Så søt og god. Kler rosa veldig godt gjør han. ikke det at jeg tror at han kommer til å kle seg så mye i det.

Noen bilder fra kjøkkenet:
En blomst som har blomstret flere ganger på de to årene jeg har hatt den. Den har blomstret mer og mer for hver gang.

Denne løperen vet jeg ikke hvor jeg har fra (kanskje mormor), men jeg synes i hvert fall den er fin. Jeg liker rosene som er i farger.

Rammen er en trehvit ramme fra Ikea som jeg har malt og pyntet litt på.

Nå får jeg lage litt middag. jeg kan ikke sitte hele dagen og holde på med dataen.

3 kommentarer:

Fjordheim sa...

Det var jo en herlig liten gris.
Koselig med blomster som stadig kommer igjen med ny blomstring.
Flott ramme du har laget. En slik liten vase kjøpte jeg meg på Ikea sist jeg var der.
Ha en god kveld :)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hi hi, enig med Fjordheim over her, herlig liten gris,
Ha en fin dag.
Klem

Black Feathers sa...

Heisann, så koselig å se at du har litt blogge energi igjen. Jeg har savnet deg ;)

He he kjempesøt liten gris, det er moro å kle seg ut ;)

Den ble kjempe fin den rammen du har pyntet.

Skal titte mer innom senere, klem ;)