fredag 5. juni 2009

Lang pause

Nå er det lenge siden sist jeg skrev på bloggen. Like lenge siden jeg surfet i blogglandia. Nå er det på tide å prøve å komme igang med blogginga. Siden det nå er snart full sommer blir det litt hage innlegg. Jeg har begynt å pusle litt i hagen, men nå har jeg trukket inn til dataen på tross av blå himmel.

Her er en av sitteplassene i hagen.

Vi har flyttet rundt på stoler for å følge sola så til slutt flyttet jeg disse møblene fra forsiden og til hagen.

Hvis jeg ikke husker feil så er dette en engelsk pelargonium.

Utsikt til bedet mitt. Det er det eneste bedet jeg har foreløpig. Men jeg jobber med saken.

Sibirvalmue i bedet mitt. Fargerike blomster. Nydelig oransjfarve.

Lammeører nesten trengt bort av hvite blomster. Jeg fikk en liten hvit blomst ifjor og se hvordan de har spredd seg.

Ser frem til å tenne lykta når det skumrer og se flammen blafre.

Nå som jeg har kommet igang med bloggingen igjen får jeg se til å holde det ved like. Håper det blir fint vær hele helgen. Da skal jeg være ute og fikse på hagen.

Ingen kommentarer: