lørdag 27. desember 2008

Romjul


Nå sitter vi alle sammen og sløver'n. Vi finner ikke på så veldig mye i romjula. Vi var hos foreldrene mine på julaften sammen med 2 av brødrene mine og morfaren min. Den siste broren min er i Thailand og feirer jul og nyttår der. 1. juledag var de samme til middag hos oss. Det var rester fra julaften + litt til. Igår var jeg og moren min og hilste på ei tante og kusine av mora mi. Det var ganske mange år siden hun så tanta sist. Og hun syntes det var så koselig å treffe meg siden hun ikke hadde sett meg siden jeg var baby. Altså over 30 år siden. Koselig det. Imorgen skal vi antakeligvis på kino. Unga begynner å kjede seg litt. De siste dagene har det vært mellom 7-10 kuldegrader så unga er ikke så mye ute.

Her er vi og kjøper juletre. Unga var med og valgte ut treet.

Og her har de det utrolig morsomt.

På julaften var jeg og moren min på graven til mormor (og onkelen min). Vi tente lys og satte blomster der.

Ha en fortsatt fin romjul.

3 kommentarer:

Black Feathers sa...

Hei du. Svinger innom for å ønske deg en riktig fin romjul. Kjempefin den advents staken du hadde kjøpt deg ;)

Synnøve sa...

Ønsker deg fortsatt en fin julefeiring:))

Har aldri sett rød skrift på gravstøtte før. Det var pent.

Ha ei fortsatt fin jul:))

Black Feathers sa...

He he så hærlige barna under handlekurven var. ;)
Ja her blir det liv, og jeg gleder meg. Det skal bli kjempegøy, og når sånne kvelder feires sammen med dem man er glad i så blir det jo så mye bedre ;)