mandag 22. desember 2008

Jul til halvpris

Idag ble det litt shopping på meg. Det er utrolig mye salg på julepynt og tekstiler nå. Butikkene prøver desperat å kvitte seg med julevarene. Jeg kjøpte en adventstake og en hvit trekurv til halv pris på Kremmerhuset. Jeg hadde faktisk ikke advensstake så det passet veldig bra at jeg fikk tak i en til halv pris.

Advensstake i sølv med stjerner.


Jeg har ennå ikke fylt kurven med noe, men skal nok klare det uten større problemer.

GOD JUL ALLE SAMMEN!

2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Det var flotte ting. Slik kurv har jeg også lyst på. Stod å såg på den sist jeg var på Kremmerhuset, Håper de har ei igjen etter jul også. Kommer meg ikke dit nå.
Ha en flott lillejulaften :)

My home is my Castle sa...

Ønsker deg og dine en riktig God Jul :)

Juleklem,Kari