fredag 31. oktober 2008

Planleggingsdag


Ja, da er det planleggingsdag i barnehagen igjen. Jeg er hjemme med 4-åringen. På morgenen satt han i stolen og så på tv. Han sa: "det er deilig å være hjemme". En time etterpå maste han om vi ikke skulle hente storebror på skolen. Det blir fort litt kjedelig å være hjemme alene. Han må underholde seg selv fordi jeg prøver å få gjort noe hjemme. Jeg håper jeg også får tid til å male litt på skapet mitt. Jeg driver med litt pirk på glassdørene, sprosser ol. Ganske kjedelig når du må pirke skikkelig. Ellers må vi ta en tur på kjøpesenteret for å kjøpe litt ansiktsmaling til i kveld. Halloween gleder unga seg til. Sola skinner ute og det lyser hvitt. Ha en fin dag.

3 kommentarer:

Black Feathers sa...

Hei du. Så deilig med en planleggingsdag av og til. Ihvertfall når barna koser seg. ( selv om de fort kjeder seg ;D )
Ja her i redet vårt er barna klare til Halloween. De gleder seg både til overnattingsgjestebarn og trick and treat gåingen.
Ha en morsom og skummel kveld ;D

home 4us sa...

Hei,koselig blogg du har!
Har nettopp vært halloweenvakt på skolepartyet her, midt iskal vi danse:(
Men hva gjør man ikke for ungene?
Ha ei fin helg!

www.hjertelig.blogg.no sa...

Tenk så godt å være barn! Jeg rekker aldri å kjede meg jeg, men skulle egentlig ønske at jeg av og til kjedet meg... Men har man fem minutter til overs har jeg 10 ulike ting jeg gjerne skulle ha gjort o vips så er tiden gått... Hehe! Av og til kunne det vært deilig å kjede seg:)

God helg og halloween!

Klem Hege