torsdag 19. juni 2008

Utfordring

Endelig skal jeg svare på utfordringa jeg fikk av Sol & Bolig. Bedre sent enn aldri.

"Reglene kommer i starten av innlegget. Hver spiller svarer på spørsmålene om seg selv. I slutten av innlegget gir du den videre til 6 andre personer og fører opp navnene deres. Så legger du beskjed hos dem om at de er tagget og ber dem lese din blogg. La personen som tagget deg vite det når du har lagt inn svar."

1. Hva gjorde du for 10 år siden? Jeg hadde jobbet 1 år i min første jobb.

2.Hva er 5 ting på gjøre-lista mi i dag? Bake muffins, betale regninger i nettbanken, strikke videre på sommetoppen min, pakke til turen til Sverige for å feire midtsommarafton og se en episode av CSI.

3. Snacks jeg liker. Sjokolade og nøttemiks med tørket frukt

4. Ting jeg gjerne vil gjøre dersom jeg var milliardær. Gi bort penger til veldedighet og familie, reise mye, bygge hytte og jobbe redusert.

5. Steder jeg har bodd: Lørenskog

6.Disse folka vil jeg vite mer om: De jeg ønsker å vite mer om har allerede svart på denne utfordringen fordi jeg har vært så treig til å svare på denne. Så jeg velger å la være å sende den videre. Det at jeg har vært ute av blogglandia så lenge gjør det lite hensiktsmessig.

Jeg har ikke hatt noe å skrive om de siste ukene. Jeg har nyti det fine været, strikka som besatt og lest. Ingenting har jeg gjort på hjemmefronten når det gjelder interiør. Bloggtørken har ført til at jeg ikke har orket å sveipe innom andre blogger heller. Dårlig samvittighet!!! Jeg har nesten unngått dataen i det siste. Tragisk egentlig, men nå får jeg prøve å komme igang igjen. Jeg har kjøpt meg nytt skatoll siden det gamle gikk i stykker. Jeg trenger det til alt jeg har av ting og tang. Skatollet, med et skap stående på, er jo selvfølgelig av furu. Jeg orker ikke å male det og jeg tror egentlig ikke det passer heller der den står. Jeg tenkte jeg skulle tapetsere innvendig i skapet for å få litt farge og litt mer liv der. Det er det jeg har av planer. Ellers så er det jo hagen selvfølgelig. Den må jeg jobbe mer med. Noe mer blomster til det nye bedet, men det må ses an.
Imorgen drar vi til Sverige for å feire midtsommarafton hos svigerfamilien. Ha en fin helg alle der ute.

Ingen kommentarer: