torsdag 20. november 2008

Award

Jeg har fått award av black feathers. Det setter jeg utrolig stor pris på. Særlig at hun synes at jeg har gitt henne inspirasjon. Det er jo noe av det som er meningen med bloggen. Både å få oppfylt egen trang til å skrive og vise bilder ifm prosjektene som kreativiteten fører til, og gi inspirasjon til andre (i hvert fall håpe at noen får inspirasjon). Og det har jeg fått bekreftet nå.


Black feathers skrev dette :

Den Damen som jeg skal gi denne til har gitt meg både inspirasjon og kreativitets iver. Hun har en blogg om alt mulig ikke bare interiør......
Jeg gir denne awarden videre til deg, blandt annet fordi du tar modige valg innen farger. (Digger jo bare SÅ den stilige spisestuen din;)
Du har stadig nye og spennende prosjekter på gang, og jeg sitter bare å
v e n t e r på å få se resultatet. Måten du presenterer prosjektene dine på er morsom og anderledes og jeg koser meg på bloggen din. Den første bloggen jeg stopper innom på en surferunde er jo din.

Utrolig koselige ord. De kommer jeg og bloggen min til å leve lenge på. Jeg ser at denne awarden har gått rundt veldig mange steder i blogglandia, så i stedet for å gi den til en spesiell blogg så gir jeg den til de som leser bloggen og ennå ikke har fått denne awarden. Kos dere videre i kveld!

Ingen kommentarer: