mandag 14. april 2008

Shopping

Endelig er det litt tid til å sette seg ned, og skrive og overføre bilder. Det har vært fullt opp i helga så jeg har bare rukket å surfe litt rundt for inspirasjon. Forsmedelig nok sovnet jeg faktisk med dataen i fanget på lørdag kveld. Jeg prøvde iherdig å overbevise meg selv om at jeg var våken nok til å begynne å lese blogger kl. 23.00. Øya datt igjen et par ganger og jeg sovna før jeg visste ordet av det (ikke bare litt pinlig når jeg krabba til sengs stiv og støl i kroppen).

Lørdag var det full fart med shopping. Jeg var innom en butikk som heter Bolina. Jeg mente jeg s[ p[ internett at de skulle ha Green Gate. Desverre hadde de ikke det, men de hadde masse annet fint. Litt bitte grann ble med hjem fra den butikken.







Her er bilder fra butikken Bolina.










Ingen kommentarer: