lørdag 13. desember 2008

Julekort og julegaver

Nå har jeg kommet et skritt lenger når det gjelder julegaver, men er på langt nær ferdig. Idag var jeg og mora mi og handlet julegaver på det lokale kjøpesenteret. Jeg fikk også hentet ut bilder til julekortene vi skal sende. Nå har jeg sittet og holdt på med julekortene, men tar meg en liten bloggpause. Det var en minirapport fra "snart jul i mitt hus". Det er i hvert fall sikkert at det blir jul uansett om jeg er klar for det eller ikke. Ha en fin kveld.



2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ja jul blir det uannsett. Jeg bruker å si at visst jeg har litt god mat og litt godteri i hus, pluss gaver til ungene, så kan jula bare komme. De er egentlig det viktigste. Men nå er ungene blitt så store at det hadde gått bra uannsett.
Lykke til med julekortlagingen.
Ha en flott 3. søndag i advent :)

Black Feathers sa...

He he , ja i år blir det jul hos meg uansett om jeg er klar for det eller ikke. Men det var koselige julebilder du hadde tatt ;)
Det minnet meg på at jeg burde finne frem de røde julelysene som venter i skuffen. Ha en fin kveld ;)