mandag 24. mars 2008

Påsken

Nå er påsken så å si overstått. Imorgen er det arbeidsdag. På påskeaften var hele svigerfamilien min samla. Vi spiste mat og kosa oss. Svigermor var den som hadde lagd maten og alle vi andre spiste den. Vi tente også påskbrasa. Unga synes det er kjempeartig. Kjenner jeg begynner å komme i tilbake til hverdagen - modus. Var ikke akkurat lett å skrive noe sprudlende og interessant nå. Det betyr at jeg like gjerne kan gi meg og heller surfe og se hva de andre skriver. Rett og slett la meg inspirere !

1 kommentar:

Drømmen om en eplehage sa...

Hei, og tusen takk for koselig hilsen i bloggen min!

Jeg er bare noen uker gammel i bloggverdenen selv, men uff så fort man blir hektet. Er jo så mye morsomme damer der ute og ikke minst inspirasjon.

For en fin påsketradisjon dere har da. Her er det ikke bålbrenning og slikt, men jeg lurer på om jeg ikke skal huske på det til neste år... Ser unektelig koselig ut!

Så trist å høre om din farmor somer så syk. Er heldig og har to bestemødre og en beste far i livet enda. De er i utrolig god form, selv om aldren begyner å merkes... Det er noe av det jeg gruer meg aller mest til, det å miste de. Det er jo slik livet er, men kjenner det er vondt bare å tenke på det.

Håper hun ikke har mye vondt hvertfall og så får du samle så mange minner du kan, de er uunnværlige. Eller som min lillesøster på 12 år sa en gang. "Du har så mange fine minner du søster, det er fint å ha." De ordene har jeg spart på og nå deler jeg de med deg :)

Ha en fin start på en ny hverdagsuke, jeg kommer på besøk hit flere ganger jeg!