onsdag 19. mars 2008

Den spede begynnelsen

Dette er mitt aller første blogginnlegg så jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, men det er vel bare jeg som kommer til å lese dette. Det er ikke lenge siden jeg oppdaget bloggverden for første gang, og jeg må si at en del av mine kreative sider ser ut til å kunne komme til uttrykk her. Så får vi se om noen kommer til å besøke meg og dele sine tanker og ideer ( og at jeg klarer å følge opp dette med tanke på mine forskjellige prosjekter som jeg fyller fritiden min med ). Jeg har bodd 1 år i huset mitt og enda så har jeg ikke fått satt ut i livet alle ideene jeg har ! Og selvfølgelig må jeg gjøre det selv hvis det skal bli gjort. Ikke det at samboeren min ikke tar sin del når det gjelder forskjellige huslige sysler, men innredning bryr han seg filla om. Ja, ja nå har jeg lettet mitt hjerte for denne gang og neste gang skal jeg få lagt ut bilder så det blir litt å se på.

Ingen kommentarer: