søndag 15. november 2009

Settehylla mi


Nå har jeg gjort en makeover av settehylla mi. Jeg har tenkt på det en stund og sett flere blogger som har inspirert meg. Igår var det på tide. Jeg brukte noen timer på det. Først malte jeg to strøk med en liten hobbymalingspensel. Det tok sin tid. Litt pirk kan du si når du skal male inni de små hyllene.


Øvre venstre hjørne.

Nedre høyre hjørne.


Det var også ganske krevende å lime inn arkene. Jeg brukte scrappbookark. De firkantene er desverre ikke like store fant jeg jo fort ut. Så hver og en måtte få sitt tilpassede ark. Litt støl og sliten i nakke og skuldre etterpå. Sitte bøyd over og klippe og måle i flere timer. Men jeg får vel si meg fornøyd når gubben sa han syntes det ble bra og han IKKE kommenterte hvor lang tid det hadde tatt og hva som var vitsen med det (han liker trehvitt!). Men nå er i hvert fall dette prosjektet gjennomført.

Settehylle før.

Masken som henger over er gipsavstøpning av ansiktet mitt i 6. klasse. Den gangen syntes jeg det var skikkelig kult å male det som indianer.

Ellers så har jeg passert 10.000 på måleren så det betyr at jeg må ha en trekning. Jeg må først bestemme meg for hva jeg skal ha som premier og så håper jeg at i hvert fall noen kommer til å legge inn en kommentar. Ha en fin dag.

Ingen kommentarer: